طبقه بندی
  پوکی استخوان
تغذیه-کاهش/ افزایش وزن
پوست مو و زیبایی
بیماریهای قلب و عروق
زنان و یائسگی
کودکان
ورزشکاران
مکمل های غذایی
دوران بارداری و شیردهی
سوالات متفرقه
غدد ، دیابت
دستگاه گوارش
ارتوپدی و آرتروز
کم خونی
سردرد و میگرن
بیماریهای تنفسی و آلرژی
مردان
معرفی پزشک
مشکلات جنسی و زناشویی
گوش و حلق و بینی
اعصاب و روان
 
 
آخرین سئوالات مطرح شده
 
با سلام، من از بچگی مشکل گوارشی داشتم، معده درد، یبوست، نفخ شکم، رفلاکس و.. اما آزمایش های مختلف (از آزمایش ادرار و مدفوع گرفته تا سونوگرافی های متعدد و حتا آندوسکوپی) چیزی نشون نداده ن. الان دچار معده درد شدید و یبوست هستم (البته یبوست من عامل روانی هم داره، به طور مثال اگر پنج روز برم سفر در این مدت دفع نمی تونم داشته باشم، اما به محض ورود به منزل بلافاصله مشکل برطرف می شه و راحت دفع انجام می شه) قرص و دارو و شربت و شیاف هم همیشه استفاده کرده م ولی مشکلاتم حل نشده و درد معده و یبوست رو همیشه دارم. چه توصیه ای دارید؟
علت این مسئله به احتمال زیاد به علت استرس وارده به شما در اثر سفر است احتمال می دهم به روده تحریک پذیر مبتلا باشید حتما به یک متخصص گوارش مراجعه تا درمان لازم به شما بگویند./
( دستگاه گوارش ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 1 رای )
با سلام آيا ميتوانم همزمان با تونيك مينادكس شربت زينك پلاس جويس به كودك 21 ماهه ام بدهم البته رشد كودكم خوب است و مشكلي ندارد
توصیه من اینستکه ترکیبی بدهید که هم خوب و معتبر باشد هم همه مواد لازم را به کودکتان برساند آنهم با دوز کافی و در رشد مغزی به کودکتان کمک کند در این مورد شربت Wellkid از شرکت وایتابیوتیک که مولتی ویتامین کامل است و علاوه بر زینک کافی و دیگر مواد حاوی امگا3 نیز هست که در تکامل و رشد مغز نیز موثر است استفاده کنید روزی 5 سی سی به آن بدهید .
( کودکان ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
ba salam man kheili feshar payim hastam va 10sale pish 1tashanoje kochiki dashtam va ghorse karabamazepin mikhoram axaran fesharam roye 9 va kheili ghash mikonam che vitaminayi va che chizayi bekhoram ke ghavi besham va ghandam sari nayad payin ?
توصیه می کنم از مولتی ویتامین ول من Wellman استفاده کنید که انرژی شما را به اندازه کافی بالا می برد
( مکمل های غذایی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
با سلام من 30 ساله هستم.2/5 ساله ازدواج کردم و پریودی های منظمی ندارم البته در حال حاضر بعد از تجویز دکتر با خوردن قرص پریود شدم( که البته در روز دوم پریودی و21 پریودی ازمایش خون داشتم که نتیجه ازمایش به نداشتن تخمک اشاره داشت) .پس از 15 روز ازمصرف قرص من دو بار پریودی شدم که همراه با درد بود و 10 روزطول کشید البته با اکتساب روز هایی که من لکه بینی داشتم وبعد از ان با 31 روزبعد من دوباره پریود شدم که البته کاملا طبیعی بود و به طور کامل 6 روز ادامه داشت. لازم به ذکر است که قبل از این در ازمایش هورمونی و یا در سنوگرافی به عمل امده به هیچ عارضه ای اشاره نشده بود . سوال من این است با این اوصاف ایا راهی برای درمان من وجود دارد ؟و اینکه من خیلی تمایل به داشتن بچه هستم ایا من می توانم مادر شوم؟
حتی درافرادی که سیکل های منظم دارند ممکن است در بعضی از دوره ها تخمک گذاری اتفاق نیفتد. به هار حال بهتر است داروهایتان را زیر نظر پزشک استفاده کنید .
( زنان و یائسگی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
باسلام.خواهشمندم به سوال من جواب دهيد زيزامن هيچگونه امكانات براي مراجعه به پزشك ندارم وخانواده ام هم حمايتم نميكنند .من از حدود 5سال پيش در اثرترسيدن از حادثه اي به استرس واضطراب دچار شدم واز ان به بعد گرچه ان رافراموش كردم ولي به انواع واقسامم بيماريها دچارميشوم ومهمترين انهااين است كه احساس ميكنم قلبم ناراحت شده .من كوچكترين فعاليت شديدي كه بكنم دچار گرفتگي قلب ميشوم ومهمتراينكه هيچ وقت نميتوانم به پهلو بخوابم دليل ان چيست به محض خوابيدن به روي پهلو قلبم ميگيرد واحساس ميكنم دارم خفه ميشوم.انقدر استرسي هستم كه حتي براي اينكه استاد حضور وغياب كند تااسمم برسد قلبم ميخواهداز جايش در بيايد.اخيرا به دليل اينكه نميتوانم به پهلو بخوابم خواستگارانم رارد ميكنم.من حتي شرايط مراجعه به پزشك راندارم .تاحدي كه ميتوانيدراهنمايي ام كنيد.باتشكر
لازم است که شما از داروهای ضد اضطراب استفاده کنید و با تجه به اینکه ما مجاز به تجویز دارو از این طریق نیستیم لازم است حتما به پزشک مراجعه کنید.
( اعصاب و روان ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
باسلام من دختری 29 ساله هستم که 10 سال است مبتلا به کم کاری تیروئید سمت چپ هستم در ضمن هورمون مردانه و dhea من بالا می باشد که در حال حاضر تحت نظر متخصص غدد هستم و قرص اسپرونولاکتون 25 همراه با دیان مصرف می کنم و ریزش موی شدید دارم می خواستم سوال کنم آیا مصرف مکمل زینک تداخلی با اسپیرونو لاکتون ندارد و آیا موثر و بی ضرر هست یا نه ؟ لطفاً راهنمایی بفرمائید. قبلاً از دلسوزی شما ممنونم
تداخلی با زینک ندارد و مصرف آن می تواند تا حدودی به کاهش ریزش موی شما کمک کند. البته هر دو مشکلی که شما دارید هم بالا بودن هورمون مردانه و هم کم کاری تیروئید روی ریزش مو تاثیر منفی دارد که با کنترل بیماری مشکلتان برطرف می شود.
( پوست مو و زیبایی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
با سلام، من از بچگی مشکل گوارشی داشتم، معده درد، یبوست، نفخ شکم، رفلاکس و.. اما آزمایش های مختلف (از آزمایش ادرار و مدفوع گرفته تا سونوگرافی های متعدد و حتا آندوسکوپی) چیزی نشون نداده ن. الان دچار معده درد شدید و یبوست هستم (البته یبوست من عامل روانی هم داره، به طور مثال اگر پنج روز برم سفر در این مدت دفع نمی تونم داشته باشم، اما به محض ورود به منزل بلافاصله مشکل برطرف می شه و راحت دفع انجام می شه) قرص و دارو و شربت و شیاف هم همیشه استفاده کرده م ولی مشکلاتم حل نشده و درد معده و یبوست رو همیشه دارم. چه توصیه ای دارید؟
بهترین کار برای شما تغییرات رژیمی است. سعی کنید از میوه و سبزی تازه مایعات زیاد و روغن زیتون بیشتر استفاده کنید. در کنار آن می توانید به پزشک مراجعه کنید تا با تجویز دارو مشکل را برطرف کنند.
( دستگاه گوارش ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 1 رای )
با سلام و خسته نباشید میخاستم بدونم بیماری پیسی آیا درمان دارد البته میدونم درمان اون طولانی مدت است از پماد ساختنی گرفته تا قرص و آمپول تقویتی و ... ولی میخاستم بدونم ایا رژیم غذایی داره آخه شنیدم ترشیجات بهتره نخوریم پیوند پوست امکان داره ؟ میشه منو راهنمایی کنین چکار کنم خواهشن از همین سایت بهم کمک کنین چکار کنم از پیش دکتر رفتن خسته شدم هر جایی بوده رفتم میدونم که درمانش چند سال طول میکشه ولی من یه زنم خوب شدنم خیلی خیلی مهمه میدونین که ممنون از کمکتون
این بیماری درمان ندارد و فقط شاید بتوان از آن پیشگیری کرد برای آن می توانید از قرص سلنیوم 200 میلی گرم روزی یک قرص توصیه می شود. البته کرم هایی هم هستک بقه پوست بی رنگ می کند
( پوست مو و زیبایی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
سلام و خسته نباشید، من سوالم رو یک بار دیگه هم پرسیده بودم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. 24 ساله هستم و سه ساله که ازدواج کردم، بیشتر از دو ساله که به توصیه ی پزشک قرص سیپروترون کامپاند مصرف می کنم (پریود خیلی نامنظمی داشتم) و حدود یک سال و نیمه که ترشحات قهوه ای رنگ دارم که مطمئن ام خون نیست. اواسط این مدت حدود شش ماه سیپروترون رو قطع کردم چون شک داشتم که به اون مربوط باشه اما نبود و من دوباره سیپروترون را با تجویز پزشک شروع کردم. تا حدود یک هفته بعد از تموم شدن پریودم ترشحاتم عادی و طبیعیه، بعد ترشحات قهوه ای شروع می شه و تا شروع دوره ی بعدی پریود ادامه داره. (گاهی غلیظ و ژله ایه گاهی خیلی رقیق) چندین بار به پزشک مراجعه کردم، سونوگرافی و آزمایش هورمون و... همه چیز طبیعی بود، حتا دو دوره آنتی بیوتیک هم مصرف کردم، ضد عفونی هم می کنم مرتب، اما به هیچ عنوان تغییری نمی کنه. در ضمن این ترشحات بدون بوئه و هیچ خارش یا سوزش و درد و... هم ندارم. از دکتر رفتن هم خسته شدم چون هیچ نتیجه ای نمی گیرم، توصیه ی شما چیه؟
پریود های شما نا منظم است و باید علت را پیدا کرد و شاید نیاز به تجویز دارو باشد و به علت اینکه ما از اینجا مجاز به تجویر دارو نیستیم باید حتما به متخصصین داخل شهر مراجعه کنید
( زنان و یائسگی ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
سلام وو خسته نباشید به شما و تشکر از سایت خوبتون. می خواستم بپرسم استفاده از کرم های موبر ضرری دارد یا بی ضرر است؟
خیر مشکلی ندارد.
( سوالات متفرقه ) starstarstarstarstarstarstarstarstarstar ( 0 رای )
 
 


© 2012 Pourateb Corporation. All rights reserved.  
مشاوره پزشکی آنلاین
*
  پرسش خود را مطرح کنید: